۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

دختری که روسری‌اش عقب می‌رود



حجت الاسلام و المسلمین و المسلمات آیت الله حاج سید احمد علم‌الهدی: دختری که روسری‌اش عقب می‌رود از هر درنده و گزنده‌ای خطرناک‌تر است

1390/3/20

آیت الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد می‌گوید دختری که روسری‌اش عقب می‌رود از هر درنده و گزنده‌ای خطرناک‌تر است.

وی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: «: برادرم! خواهرم! اگر در کوچه و محله شما، یک درنده یا گزنده پیدا شود، شما نمی‌گذاری بچه‌ات از خانه بیرون برود که نکند این گزنده و درنده به او آسیب بزند.»
علم‌الهدی ادامه داد: «این زن و دختر جوانی که در آن کوچه همسایه شماست و هر روز و هر ساعت روسری‌اش عقب‌تر می‌رود و مویش پریشان‌تر و لباسش تنگ‌تر می‌شود، از هر درنده‌ای و از هر گزنده‌ای برای ناموس و جوان تو آسیبش بیشتر است؛ چرا بی تفاوتی؟ این‌ها توهین نیست، این‌ها بیان واقعیت است و این واقعیت‌ها وجود دارد.»
امام جمعه مشهد افزود: «دختر خانمی که یاد گرفته در کوچه و خیابان سوار دوچرخه شود، این دوچرخه را که با لباس گشاد و مقنعه که سوار نمی‌شود، او با لباس کوتاه و تنگ سوار این دوچرخه می‌شود و لباس کوتاه و تنگ این دختر روی زین دوچرخه با ایمان پسر جوان تو چه می‌کند؟ اصلا در خیابان و کوچه شهر امام رضا چه کسی اجازه داده زن‌ها و دخترها سوار دوچرخه شوند؟ این دوچرخه‎سواری را چه کسی راه انداخته است؟ چرا مردم و مسوولان و دستگاه‌های امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرم در مقابل دوچرخه‌سواری زن‌ها و دخترها بی‌تفاوتند؟ آخر این دوچرخه سواری دختر و زن عارضه دارد.»
علم‌الهدی تصریح کرد: «نشستن روی دوچرخه برای دختر و زن حرام نیست. یک دختر خانم در خانه خودش، در را ببندد و توی خانه یا حیاط خانه‌اش 10 ساعت هم دوچرخه‌سواری کند حرام نیست، اما وقتی این دختر خانم بیاید توی کوچه و با لباس دوچرخه‌سواری، سوار دوچرخه شود، آن لباس و آن حرکت، عارضه فساد و منکر و فحشا برای جامعه دارد.» "بخوانید کاسبی ما از دین مختل میشود"
منبع: آفتاب
 
 
اونوقت به ما میگن چرا میگیم سیرک نماز جمعه!! احیانا کسی توی اون سیرک نبود به این مردیکه بگه خفه شو بی پدر و مادر! خودت برو توی آپارتمان 40  یا 50 متری دوچرخه سواری کن تا ما هم یاد بگیریم... وجود خودش از هر گزنده و درنده ای برای جامعه خطرناکتره. بی پدر فقط 2 خط اسم و عنوان داره




هیچ نظری موجود نیست: