۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

تصاویری از مرحوم داداشی و جریان حادثه از زبان قاتلین

فقط ميتونم بگم مرحوم داداشي در اوج قهرماني و پهلواني و اخلاق حسنه از بين ما رفت ... افسوس

کوچکترین کاری که می تونستم برای یادبودش انجام بدم ...

دوستان. این میل دارای تصاویر بسیار ناراحت کننده است... کسانی که نمیتوانند این گونه تصاویر راببینند بهتر است از دیدن خودداری کنند 

روحش شاد و یادش ماندگار .

















   















عليرضا18 ساله در بازجويي‌ ها با اعتراف به قتل، به تشريح ماجرا پرداخت و گفت:مقتول در 45 متري گلشهر جلوي خودروي ما قرار گرفته بود كه با بوق ممتد ازاو خواستيم كنار برود چرا كه خيلي عجله داشتيم. هنگام رد شدن از كنارماشين مرحوم داداشي، يكي از دوستانم به او فحاشي كرد كه درگيري از همانجاآغاز شد.

روزنامه ایران نوشت: پرونده قتل قوي‌ترين مرد ايران پس از بازسازي صحنه جنايت و بررسي سلامت روحي، رواني متهمانبراي محاكمه به دادگاه كيفري استان البرز فرستاده خواهد شد.

سه پسر جوان كه كمتر از 20 سال دارند، شامگاه شنبه 25 تير در جريان يكدرگيري خياباني روح‌الله داداشي- 30 ساله- قوي‌ترين مرد ايران را با سه ضربه كارد از پا درآورده و گريختند.

روح‌الله داداشي نيز پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحت‌ها وخونريزي‌ شديد جان سپرد. به دنبال اين جنايت، تيمي از كارآگاهان بهسرپرستي سرهنگ رحماني، رئيس اداره جنايي پليس آگاهي استان‌هاي البرز وتهران، رسيدگي به پرونده را در دستور كار ويژه قرار داده و با كمك تنها شاهد جنايت، به چهره‌نگاري از متهمان پرداختند.

از سوي ديگر، بررسي دوربين‌هاي مداربسته موجود در محل حادثه، سرنخ‌هاي خوبي از خودروي پرايد عاملان جنايت به پليس داد. سرانجام كارآگاهان در دوعمليات جداگانه، سه متهم پرونده را در عمليات ضربتي دستگير كردند. آنهانيز در تحقيقات به درگيري با روح‌الله داداشي و قتل او اعتراف كردند. ازسوي ديگر، با دستور دادستان عمومي و انقلاب كرج، رسيدگي سريع به پرونده دردستور كار بازپرس ويژه قتل كرج قرار گرفت.

براين اساس، بازپرس رضايي با حضور در اداره آگاهي، به تحقيق از متهمان پرداخت. عليرضا 18 ساله در بازجويي‌ ها با اعتراف به قتل، به تشريح ماجراپرداخت و گفت: مقتول در 45 متري گلشهر جلوي خودروي ما قرار گرفته بود كهبا بوق ممتد از او خواستيم كنار برود چرا كه خيلي عجله داشتيم. هنگام ردشدن از كنار ماشين مرحوم داداشي، يكي از دوستانم به او فحاشي كرد كه درگيري از همانجا آغاز شد. بعد از طي مسافتي كوتاه با خودرو سد راه آنها شديم. من هم با كارد به سوي راننده حمله‌ور شده و قبل از اين كه او كاري انجام دهد، سه ضربه زدم.

او قوي‌هيكل بود و اگر با كارد حمله نمي‌كردم، كتك مي‌خوردم. بنابراي ندر يك لحظه كنترلم را از دست داده و اين حادثه تلخ ناخواسته رخ داد. پس ازفرار، روز بعد به محل حادثه رفته و از مرگ راننده باخبر شديم. در حال فراراز استان بوديم كه از سوي مأموران غافلگير و دستگير شديم.

تنها شاهد حادثه نيز در بازجويي‌ها اظهار داشت: مرحوم داداشي قصد آرام كردن سه پسر جوان را داشت اما آنها در يك لحظه به طرفش حمله‌ور شده وقوي‌ترين مرد ايران را با كارد زدند. از سوي ديگر، پزشكي قانوني هم درگزارشي، قطع شريان‌هاي حياتي مقتول و خونريزي شديد را علت مرگ روح‌الله داداشي اعلام كرد.

به گفته يك مقام آگاه، قرار است متهمان بزودي با انتقال به محل جنايت، صحنه قتل را بازسازي نمايند و پس از بررسي وضعيت سلامت روحي و رواني‌شان از سوي متخصصان پزشكي قانوني، پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان البرز فرستاده خواهد شد.

حمله به داداشي با برنامه قبلي نبوده است

فرمانده انتظامي شهرستان كرج هم گفت: حمله به مرحوم روح‌الله داداشي و قتل وي، از پيش طراحي شده نبود.

سرهنگ ناصر اصلاني اظهار داشت: در تحقيقات صورت گرفته پليس از سهمتهم، مشخص شده كه اين اقدام برنامه‌اي از پيش طراحي شده نبوده و مرگ تأسف‌بار اين ورزشكار، نتيجه يك درگيري بوده است.
.

هیچ نظری موجود نیست: