۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

مسئولين ژاپني




رييس و مديران شركت "نيروی برق توكيو " از روستاييان آسيب ديده از تشعشعات راديو اكتيو نيروگاه اتمي فوكوشيما عذرخواهي كردند .


"ماساتاكا شيميزو " ( نفر وسط) رييس شركت نيروي برق توكيو و مديران ارشد اين شركت كه مالك و مدير نيروگاه برق " داي ايچي " فوكوشيما هستند در برابر مردم آسيب ديده روستاي " نامي " كه از خانه و كاشانه شان آواره شده و براي اسكان موقت به اردوگاهي در " نيهونماتسو " منتقل شده اند حاضر شدند و در برابرشان به خاک افتاده و بابت قصورهايي كه در اداره نيروگاه داشتند‌، عذرخواهي کردند.

nf00027034-1.jpg


اين در حالي است كه مشكلات به وجود آمده در نيروگاه بر اثر زلزله اي ۹ ريشتري و سونامي سهمگين پس از آن كه در تاريخ بي نظير بود رخ داد.
روستاي اين آوارگان در مجاورت نيروگاه توليد برق هسته اي " داي ايچي " فوكوشيما است كه مالكيت آن متعلق به شركت نيروي برق توكيو است . روستاي "نامی" هم اكنون به دليل خطر تشعشعات راديواكتيو تخليه شده و ساكنان آن براي اسكان به اردوگاهي در نيهونماتسو منتقل شده اند . پس از زلزله و سونامي ۱۱ مارس ژاپن دهها هزار نفر از ساكنان مناطق نزديك به نيروگاه فوكوشيما خانه و كاشانه خود را رها كرده و براي اسكان موقت به ديگر مناطق ژاپن منتقل شده اند .

nf00027034-1.jpg
لازم به ذكر است اين موجودات نه مسلمان هستند و نه ادعاي داشتن منشور كورش را دارند
فقط  انسان  هستند. پس ما هم تلاش کنیم انسان باشیم


 



هیچ نظری موجود نیست: