۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

joke

احمدي نژاد زنگ ميزنه فلسطين زود قطع ميکنه
ازش دليلش رو ميپرسند
ميگه مي خواستم ببينم هنوز اشغاله يا نه

امام جمعه قزوين از احمدي نژاد تشکر کرد و براش پيام فرستاد و گفت:
ما مردم قزوين از شما تشکر مي کنيم، چون از وقتي شما رئيس جمهور شدي همه دنيا
به ما پشت کرده

به احمدی نژاد میگن جواب مردمی که بهت رای دادن رو با قطعی برق می دی .
میگه: جواب ابلهان خاموشی ست

احمدي نژاد مي ره آمپول بزنه, تزريقاتيه بهش ميگه ناقلا با اين كون
كوچيكت خوب ريدي به مملكت ها

یارو بچه دارمیشه، اسم بچه اش رو میگذاره "احمدی نژاد"...
ازش می پرسن چرا؟
میگه : آخه فقط 2 روزه که به دنیا اومده، ولی تا حالا 40 بار ریده

بالاخره بوش و احمدي نژاد با هم ملاقات کردند. بوش دست داد و گفت: من بوش ام
احمدي نژاد گفت: من خودشم


احمدي نژاد وقتي انتخاب شد اعلام کرد من قيمت همه اجناس رو کم مي کنم جز
لبنيات،
به احترام همه اون گاوهايي که به من راي دادند..

وقتی برق می ره آدم یاد 4 نفر میوفته :
1)پدر و مادر ادیسون
2)خواهر و مادر احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست: