۱۳۹۰ آبان ۱۱, چهارشنبه

ديوانه كم نيست

مردی هندی که ۳۸ سال دستش را بالا نگه داشته است !!
 
   مردی هندی که  38 سال دستش را بالا نگه  داشته است!!
تا سال ۱۹۷۰ عمار بهاراتی یک مرد عادی بود که زندگی معمولی با یک همسر و سه فرزند داشت تا اینکه یک روز صبح
" عمار بهاراتی" یک مرد مقدس هندی است که ادعا کرده دست راستش را از سال ۱۹۷۳ تا الان که حدود ۳۸ سال می شود بالا نگه داشته و هنوز پایین نیاورده است.
 
مردی هندی که  38 سال دستش را بالا نگه  داشته است!!
دست وی سمبلی برای پرستشگران "شیوا" در سراسر هند شده است.
تا سال ۱۹۷۰ عمار بهاراتی یک مرد عادی بود که زندگی معمولی با یک همسر و سه فرزند داشت تا اینکه یک روز صبح که از خواب بیدار شد تصمیم به ترک همه چیز گرفت و زندگی اش را وقف خدمت به "شیوا" خدای هندوها کرد! اما پس از سه سال فهمید هنوز هم وابستگی هایی به زندگی و لذت های آن دارد وی برای رهاسازی خویش بازوی دست خود را بالا نگه داشت و همچنان پس از ۳۸ سال بازوی خود را همچنان بالا نگه داشته است و حتی اگر خودش هم بخواهد نمی تواند دستش را پایین بیاورد و یا حتی استفاده ای از دستش بکند.
برخی می گویند وی به خاطر جنگ هایی که در سراسر جهان رخ می‌دهد دستش را به نشانه ی صلح و آرامش بالا برده است.
این کار وی باعث شده عمار مریدانی نیز پیدا کند.مریدان وی دستان راستشان را برای هفت ;سیزده و یا حتی ۲۵ سال بالا نگه داشته اند!
آنها ادعا کرده اند این کار صرفا یک عمل جسمی نیست و با رنج و درد فراوانی همراه بوده است.بهاراتی نیز می گوید این کار درد طولانی و فراوانی برایش به همرا داشته است.به همین دلیل هم بازویش کاملا لاغر است و در حالت عجیبی قرارا گرفته است.
در انتهای این بازوی بالا نگه داشته ناخن هایی را می توانید ببینید که به دلیل گرفته نشدن بلند شده و در هم پیچیده اند ! 
این مرد هندی کارهای عجیبی را با نام مذهب انجام می دهد که شامل حمام نکردن در طول عمرش و گرفتن روزه های طولانی مدت می باشد!

هیچ نظری موجود نیست: