۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

Edame Jock Haye Hafteh Pish !

توصيه دخترانه : اگه يه موقع مورد حمله يک پسر قرار گرفتی شلوار اونو بکش پايين دامن خودتو بده بالا !

 فکر بد نکن!

آخه اينجوری تو ميتونی بدوی ولی اون نميتونه

---------------------------------------

 

 از يه پايين شهري مي پرسن ''''زن ذليلي'''' يعني چي؟ ميگه: همونيه كه بالا شهريها بهش ميگن تفاهم

 

------------------------------------------

 

 زن به شوهرش: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟ 
شوهر: ببخشید عزیزم، نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه

 

------------------------------------

 

میدونی چرا دخترها وقتی ار خواب پامیشن چشماشونو میمالند؟ چون تخم ندارند.

 

---------------------------------------

 

بچه هه از خواب پا ميشه، ميبينه مامانش نشسته رو شيكم باباش و داره تند تند بالا پايين ميپره!! يهو ميگه: مامان داري چيكار ميكني؟ مامانش هول ميشه ميگه: هيچي عزيزم! شكم بابات گنده شده، دارم بادش رو خالي مي كنم! بچه هه ميگه: مامان جون اين كارا فايده نداره چون وقتی میری سر كار دوباره دختر همسايه پاييني مياد خونمون با دهنش تو شكم بابا فوت ميكنه !!!!

 

------------------------------------

یه زن مه میمیره،بعد از چند وقت میاد به خواب دخترش،میگه:دخترم تا میتونی تو این دنیا اصلا کار خوب نکن،من اینجا حوری شدم،وقت نمیکنم شرتم رو بکشم بالا...

هیچ نظری موجود نیست: