۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

joke Jadid


بچه تخسه به مامانش میگه اگه اذیتم کنی با سوزن حاملت میکنم

مامان: چطوری؟

بچه: به کاندومهای بابا سوزن میزنم !!!



ترکه به روانپزشک میگه: اعصابم خورده، داغونم،افسرده ام

دکتر: متأهلی؟  ببین جانم من خودم وقتائی که اینجوری میشم ترتیب

زنمو میدم و خوب میشم

ترکه چند روز بعد میاد میگه دکتر دمت گرم، خیلی بهترم ولی

خونتون خیلی بد مسیره و زنتم خیلی جیغ جیغ میکنه !!!



به زنه میگن ماشالا شما چقدر چاقی!؟

میگه من کیک حاج آقام

طرف میگه: باریکلا به حاج آقا با دوتا تخم و یه همزن چه کیکی

درست کرده!!!!!؟



ترکه چند تا زن خرابو میبره مشهد توبه کنن وسط راه طاقت نمیاره و ترتیبشونو
میده. میره دم حرم وامیسته میگه یا امام رضا اینا نمیامدن توبه کنن، من مجبور
شدم بکن بکن بیارمشون!!!



لره ادعا میکنه امام زمانه. مردم میریزن سرش میزننش. زیر مشت و لگد دادمیزنه:
پفیوزا ظهور که نکردم... اومدم بهتون سربزنم!



اوج بد بیاری یه زن: بره بهشت ببینه فامیلای شوهرشم اونجان!



زندگی مانند آلت مرد است: نرم و افتاده... زنها سختش میکنند!

یه زن خراب از خونه پیرمرده میاد بیرون هرهر میخندیده، بهش میگن چرا میخندی؟
میگه مادرفلان منو ایستاده میکنه ولی نمازشو نشسته میخونه!




هیچ نظری موجود نیست: