۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

Joke +18


 
تو میفهمی ؟
من که نمیفهمم فرق حوری با فاحشه چیست !
یکی در استخدام خداست و دیگری در استخدام بنده ی خدا !
خدایی که به پیروانش حوری رشوه میدهد و بهشتی که فاحشه خانه است .
 
 
گفتم :چشمم ضعیف شده
گفت : از کله پاچه ، چشمش را بخور
گفتم : پام درد می کنه
گفت : از کله پاچه ، پاچه اش را بخور
گفتم : درس هایم را نمی فهمم
گفت : از کله پاچه ، مغزش را بخور
امیدوارم روزی به ناتوانی جنسی دچار نشوم !
 
 
 
غضنفر بادوست دخترش خلوت میکنه
دختره میگه شلوارتو دربیار بخورمش
میگه شلوارم کثیفه بیا پیرهنمو بخور
 
 
سکس فرنگی:
اه...
اوف....
یس.....
فاک می....
او یه....
تنکس.
سکس ایرانی:
یواش...
آخ...
هوش حیوون...
جر خورد الاغ....
بسه دیگه درش بیار...
خاک تو سرت ریخت رو فرش
 
  
 
ترکه میره آمپول بزنه زنه بهش میگه شوارتو بکش پایین
ترکه میگه : من خجالت میکشم اول شما
 
 
دامادبه عروس ميگه نترس تا10بشماري تموم ميشه عروس ميگه:1 2 3 آخ. 4 آه. 5 واي.6 جون7 .7..8 ..8 . 8 . 8 . 7 . 6 . 5 . 4 . 3 . درنيارازنو مي شمارم
 
 
ای تو روح این شانس
 و سال ها گذشت و ما هرگز نفهمیدیم که چرا زن را می گیرند ولی شوهر را می کنند
 
دو چیز هرگز نمیخوابه : بخت آدم خوشبخت و ...یر آدم بدبخت
 
بدترين پیامک شب جمعه: عزيزم داري مياي سر راهت يه بسته نوار بهداشتي بخر ....
 
  
اعتراف می کنم یه روز استاد مون گفت واسه ی اینکه کلمه ی "ایزومتریک"یادتون نره از آخر به اول حفظش کنین
(بدبخت منظورش این بود که حفظش کنیم" یک مترایزو")منم از همه جا بی خبر فکر کردم میگه از حرف آخر شروع کنین به اول
  یهو سر کلاس داد زدم
 میشه:کـــــــــــــیرتم وزیا؟
 حیثیت برام نموند
 
 
شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد
رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !
 
زیست شناسان صدای خروس را بالاخره ترجمه کردند: بکنید که داره صبح میشه
 
 
یارو تو اتوبوس كبریت میخواسته به بغلی میگه
اسمت چیه ؟
-یوسف.
به به،
شغلت چیه؟
... -زنبوردار
به به،
كجا میری؟
-ااهواز
عجب جایی
كبریت داری؟
-نه…..
نه و نكمه، با اون اسمت, یو فس، پدرسگ پشه باز، تو این گرما سگ میره اهواز كه تو میرى
 
 
به لره میگن: ساعت داری؟ میگه: ساعت چیه مرد باید خایه داشته باشه
 
   
برای اینکه زیباترین عروس سال شوید ....
.
.
.
اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟
 
 
 
صف نانوایی در تهران
ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا
صف نونوایی در قزوین
l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l
 
 
زنه ميره دكترميگه:من ازسكس سيرنميشم،
 دكترميگه: شمابيماريد
 زنه ميگه:قربون دهنت همينو گواهي كن آخه همه ميگن من جنده ام
 
 
برای مردها یك روز ایده ال روزیست كه با كله و پاچه اغاز و با لنگ و پاچه پایان پذیرد
 
 
یارو به آخونده میگه: حاجی خیلی دادی تا آخوند شدی؟آخونده میگه: اگه به دادن بود كه مادرت الان مرجع تقلید بود



هیچ نظری موجود نیست: