۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

جوکهای ریزه میزه

اصفهانیه بعد از هفت سال تصمیم می گیره کفش بخره، میره مغازه میگه: ما دوباره اومدیم ببخشید هی مزاحمیما!
 
به ترکه ميگن: با لواط جمله بساز؟
ميگه: بر محمد و آل محمد صلواط!
 
 
"میازار موری كه دانه كش است"
این شعر نشون میده كه ایرانی ها از قدیم یه جورایی كرم داشتن!
 
 
واقعاً چه حوصله‌ای داره این پشه تا طبقه ششم میاد بالا واسه ۲ قطره خون، یکی‌ نیست بگه اسکل عین همین خون تو طبقه همکف هم هست!
 
 
میری زن بگیری میگن خونه داری؟ میری مسکن مهر ثبت‌نام کنی میگن زن داری؟
میری دنبال شغل میگن متاهلی؟ میری متاهل شی میگن شغلت چیه؟
 
 
عشق مثه گنجشك ميمونه!
اگه شل بگيريش ميپره... اگه سفت بگيريش ميميره...
بايد يه جوري بگيريش كه آروم برينه كف دستت
!
 
 
آیا می دانید در قسم "به پیر به پیغمبر" منظور از پیر چه کسی است؟
این اصطلاح حکایت از حضور موثر جنتی در کنار پیامبر دارد!
 
 
روزی جنتی همراه حضرت سلیمان وارد جنگلی شدندجنتی کرمی را روی برگی دید و از سلیمان پرسید: سولی جون, فایده ی این کرم به این کوچیکی چیه آخه؟
سلیمان نگاه عاقل اندر سفیهی به جنتی انداخت و فرمود: تو اولین بار است که این سوال را میکنی در حالی که این کرم روزی سه بار این سوال را درباره تو از من می پرسد!
 
 
کودک درون جنتي به علت کهولت سن در گذشت!
 
 
 
 
پدر جان عقب تر بايست گلي نشي!
(خدا خطاب به جنتي  هنگام آفرينش حضرت آدم)
 
 
آنقدر تکون نخور بچه! خطا بزنم، نسل انسان منقرض ميشه ها!
(جنتي در حال ختنه حضرت آدم)
 
 
آورده اند خواجه ای چشم چران و زن باز، زنی زیبا در خیابان بدید و چونان همیشه قصد کرد تیکه ای بر او بیاندازد تا خود و دوستان به وجد آیند...
نزد زن شد و بگفتا: تو و همسر من به زیبایی یکسان باشید، میل دارم تو را هم کام گیریم تا بدانیم کدام بهترید!
زن بگفتا: نیاز به این کار نباشد، از شوی من پرسش کنی او خواهد گفت که من بهترم یا زن تو!
 
 
برنامه های کودک شبکه قم:
1- شیخ شجاع
2- آخوند صورتی
3- بچه های مدرسه فیضیه
4- حاج منصور عسل
5- جوجه طلبه زشت
6- حاج آقا گجت
7- مداح زبل
8- حاج آقا و دوستان
9- خانواده آیت الله ارنست
10- حاجی لنگ دراز
 
 
رهبر من آن جوان سیزده ساله ایست که فیلتر شکن به خود می بندد و با اینترنت 56 کیلو بایت یک فیلم 2 گیگی دانلود می کند!
 
 
یه زن خوب زمانی که اشتباه می کنه، همسرش رو می بخشه!
 
 
عاقد میگه: عروس خانوم وکیلم؟
عروس میگه: پ ن پ تو این بی شوهری میرم گل بچینم!
 
 
"دلم خواست" قطعی ترین و منطقی ترین پاسخ برای کاری است که یک خانم در انجام آن به معنای واقعی کلمه ریده است!
 
 
زنه سکته ناقص میزنه، شوهرش میگه: تو چرا هیچ کاری رو درست انجام نمیدی؟
 
 
"خدا شانس بده" عبارتی است که معمولاً خانم ها برای بیان حسادت خود نسبت به خانم دیگری که به موقعیت خوبی دست یافته (معمولاً شوهر) استفاده می‌کنند!
 
 
هیچ چیزی لذت بخش تر از زدن بچه مهمون دور از چشم ننه باباش نیست!
 
 
 
 
تو خیابون می رفتم یکی اومد در گوشم گفت: اسپری، پاسور، سی‌دی بازی پرسپولیس و داماش بدون سانسور!
 
 
شعر لری:
تو بیدی رفته بیدی پشت بیدی ریده بیدی گفته بیدی مو نبیدم؟
ها تو بیدی ها تو بیدی...
 
 
لره شب عروسیش از حجله میاد بیرون، ازش می پرسن: خوب بود؟
میگه: ها بهتر از بزه!
 
 
تو صف دستشویی یه نفر به لره میگه: آقا اجازه میدی من اول برم، سرپاییه زود میام.
لره میگه: فکر کردی من می خوام بستری شم!

هیچ نظری موجود نیست: