۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

میلواره

عید دیدنی ها شروع شد و میریم که داشته باشیم سوالایی مثل:
ترم چندی؟
معدلت چنده؟
زن نمی گیری؟
سربازی نرفتی؟
نمیخواین یه بچه بیارین؟
ناقلا همش سرت تو گوشیه ها... خبریه؟
تو این کامپیوترت چیا داری؟ ( یهو مث اسب میره تو همه درایوا  )
خانوم خانوما چه بزرگ شدی. دیگه باید به فکر شوهر خوب براش باشیم. مگه نه مامانش؟ (همراه با چشمک به مامان دختر)
با حضور عمه،عمو،دایی،خاله،دختر عمو،زن دایی، شوهر عمه، پسر خاله و...
عیادت کی روش و همسرش از دایی در حضور همسر دایی
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

از بیکاری قرص جوشان انداختم تو آکواریوم حالا ماهی ها دارن هلی کوپتری میزنن
یه همچین بیماری خطرناکی دارم من 
از نگهبان پارکینگ تا مغازه دار و آرایشگر، از میوه فروش محله تا دوست قدیمی که 10 سال ندیدمش همه از من عیدی میخوان! مگه من صبح ها زیر بالشم پول درمی آرم آخه؟

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
گرونی چنان به مردم فشار اورده که به هرکی یه تعارف الکی میزنی شام تشریف داشته باشین سریع میرن زیر شلواری هاشون از تو ماشیناشون میارن
از بچگی به ما گفتند آجیل رو باید در هم خورد و نباید جدا کرد ولی من خوشبختانه هیچوقت تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نشدم!
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
تفاوت حمام کردن پسرا و دخترا
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
من هنوز سر اون عیدی هایی که ازم میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون، با خونوادم درگیرم


صمیمیت بیش از حد با خدا !
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
افتتاحیه پر مشقت - تصویر ارسالی علیرضا پورعلی
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
تصویر ارسالی از حسین
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
تصویر ارسالی از محمد شمس
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
گفت و گوی منتشر نشده از عادل فردوسی پور در سال 1386 / عکسی که از من در پارتی منتشر شده فتوشاپ است
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
.......................-(می خندد) آن عکس را که دیدم، برایم جالب بود. طرفی که عکسش را انداخته اند در مهمانی سال فلان و سر من را روی بدنش گذاشته اند، حداقل 25 تا 30 سانتی متر از من کوتاهتر است. حاضرم به هر چهره نگار یا....................
تبریک سال نو کمپانی BMW به ایرانی ها
به پلاک ماشین هم دقت کنید...
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
ایرانیان کُرد با روشن کردن آتش بر روی کوه به استقبال نوروز رفتند ، مریوان و پاوه
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
رقص و پایکوبی ایرانیان کُرد مریوان و پاوه در نوروز
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عید را ساده تعریف کردم برایت مهربان
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
عید ما آن روزی است که محصول یک سال دهقانی غذای یک شب اربابی نباشد

هیچ نظری موجود نیست: