۱۳۹۰ آذر ۲۰, یکشنبه

جنتی

1- طرح حذف سه صفر از سن آیت اله جنتی و دادن نمیرالمومنین در سازمان ثبت احوال در حال بررسی است
2- جنتی ضمن تکذیب شدید عبارت "یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکی نبود"، بر حضور فعال خود در آن مقطع حساس تاریخ تأکید کرد
3- بعد از کشف و ترجمه متون به دست امده در اهرام مصر باستان شناسان دلیل اصلی مرگ قابیل پسر حصرت ادم را خفه شدن توسط احمد جنتی اعلام کردند ! !
4- من احمد جنتی هستم،اینجا بهشته،اینجا آدم و حوا یه سیب خوردن اگه خدا بفهمه دهنمون سرویسه،آی لاو یو پی ام سی
5- قل قول احمد جنتی: آقا من خودم شاهد بودم آقا. این پرندگان ابابیل که اومدن، علاوه بر سنگ، بعضی هاشون که شیطون بودن حتی ریدن سر سپاه ابرهه!
6- تابستون که میشه هیچ وقت خودم رو نمی بخشم که چرا به نوح نگفتم این یک جفت پشه رو سوار نکن...
[برگی از خاطرات جنتی - جلد 42 - آخرای کتاب]
7- می گن نوح رو جنتی ختنه کرده!
8- میگن جنتی یه بار سنش به 999 رسیده رمز زده دوباره صفرش کرده
9- مسابقه عمر:
با شرکت احمد جنتی
برگذار میگردد برنده صاحب عنوان " نایب امام زمان " خواهد شد تاریخ برگذاری: روز قیامت
10- نه نه نه!ببین!اشتباه میزنی!
دو ره لا می فا
دو دو ره لا می
اینجوری بزن!
[جنتی در حال آموزش شیپور به اسرافیل]
11- بابا این آقاهه اصلا کار نمیکنه ها
_ ولش کن پسرم ، یه نگاهی به سن و سالش بنداز ، نمیتونه
(اعتراض اسماعیل نسبت به کمک نکردن جنتی در ساخت کعبه)
12- یه خط هم از این وری بکش آفرین پسرم 
( جنتی در حال آموزش رسم مثلث به فیثاغورث)

هیچ نظری موجود نیست: