۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

برای این مدل عکاسی سر شما باید از تن جدا شود !



---------- Forwarded message ----------
From: Mehdi <kpmehdi@gmail.com>
Date: 2011/12/26
Subject: Fwd: برای این مدل عکاسی سر شما باید از تن جدا شود !
To:


Link to یک فتحی

برای این مدل عکاسی سر شما باید از تن جدا شود !

Posted: 24 Dec 2011 10:30 PM PST

از علاقه بی‌نهایت زیاد من به عکاسی مطلع هستید. دیدن عکسهای بسیار زیاد در روز باعث می‌شود گاهی به سبکهای عکاسی بسیار جذابی آشنا بشوم. سبکهایی که بیش از توجه به مسائل تکنیکال عکاسی، تکیه بر خلاقیت عکاس دارد.

Horsemaning یکی از جذابترین آنهاست که شخصا من را در کنار عکسهای حرفه‌ای و بسیار سنگین غولهای عکاسی دنیا، بسیار سرگرم می‌کند.

اما واژه Horsemaning از کجا آمده است و این مدلی عکاسی چطوری است؟ برای پاسخ به این سوال شما باید به سال 1820 برگردید! از آنجایی که احتمالا آن سال را یادتان نمی‌آید داستان وحشت‌ناک اسلیپی هالو را به یادتان می‌آورم.

در این داستان اثر واشنگتن اروینگ سربازی خسته و تا پای جان جنگیده، ناگهان در یک غافلگیری سر از تنش جدا می‌شود. و شما چه دانید برای سربازی چنین دلاور مرگ بدون سر چقدر عذاب آور است. داستان درباره جستجوی این سرباز به دنبال سر خودش است.

نام این سرباز Headless Horseman گذاشته شد. در عکاسی به سبک Horsemaning با الهام از آن داستان سر سوژه باید جدا بشود و کمی آن‌طرف‌تر از بدنش قرار گیرد! بیشتر از این داستان را اشک‌انگیز نمی‌کنم.

در ادامه با 20 عکس مشهور با ویژگی Horsemaning آشنا می‌شوید. روش کار بسیار قابل حدس است. امیدوارم از این 20 عکس لذت ببرید تا بتوانم در مجموعه‌های بعدی عکسهای جذابتری از این مدل عکاسی تقدیم شما کنم :)

به نظر شما جالب بود؟ اگر چنین عکسی انداختید بفرمایید تا با اسم خودتان منتشر شود و دیگران هم از هنر شما مطلع بشوند :)





--
مانی
Iran Web Host
Tell : 777 400 12
Tell : 777 400 17



هیچ نظری موجود نیست: