۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

دیالوگ های ماندگار





دیالوگ های ماندگار و تاثیرگذار فیلم های تاریخ سینما


گروه اینترنتی ایران سان
زندگی مثل یه کتاب نیست و میتونه توی یک ثانیه تموم بشه

- The Lake House -



 گروه اینترنتی ایران سان
گاهی یه مرد باید اینقدر بزرگ باشه که بفهمه خیلی کوچیکه

- 3:10 To Yuma -




گروه اینترنتی ایران سان
- اشاره بکن تا آزادت کنم ...
- نه رئیس خستم ، خستم از اینکه تموم راه رو باید تنها برم ، مثل یه پرنده زیر ِ بارون

- مسیر سبز -


گروه اینترنتی ایران سان
دیوونگی مثل جاذبه زمینه ، تنها چیزی که احتیاج داری یه تکون ِ کوچیکه

- Dark Night -


گروه اینترنتی ایران سان
آدم های تنها همیشه به مورچه ها فکر میکنند ، چون مورچه ها همیشه دست جمعی حرکت میکنند

- Old Boy -
کار آقا مرتضی افتاده دست یه الف دل ... کی گفته که یه جوجه دل بشه اختیار دار آدمیزاد ...

- طوقی -


گروه اینترنتی ایران سان

عاطفه:تو زن داری؟
علي:نه بابا زنمون کوجا بود
عاطفه:نامزد داری؟
علي:نگرفتم تا حالا
عاطفه:یعنی تا حالا عاشق نشدی؟
علي:اه نه بابا نه قربونت بیگیر بخواب عشق کدوُمه اه انگُولکمُون نکن نذار یاد اون چیز هایی که نداریم بیوفتیم
مذهبتو شکر، هر چی خورده بودیم پرید
اَه ما کجاییم تو کجایی بابا اه،...ای گور پدرت دایی ببین چه آشی واسمون پختی پاک خودمونم داریم میریم گَرو....

- همسفر -
بلبل اگه تو قفس طلا بمونه، زندونیه ... می خونه ولی ادای خوندن رو در میاره

- قارچ سمی -
بلبل اگه تو قفس طلا بمونه، زندونیه ... می خونه ولی ادای خوندن رو در میاره

- شوکران -


گروه اینترنتی ایران سان
زن ها ... تا حالا به زن ها فكر كردي؟ كي خلقشون كرده؟ خدا بايد يه نابغه بوده باشه

- بوی خوش زن -


 


گروه اینترنتی ایران سان
انسانها بهشت رو طوری میبینند که تو این دنیا بهش فکر میکنند

- رویا ها به کجا میروند -

 


گروه اینترنتی ایران سان
هارتیگان : یه پیرمرد می میره ، یه دختر کوچولو زنده می مونه . معامله منصفانه ایه

- شهر گناه -

 


گروه اینترنتی ایران سان
ممکنه من دلپذیرترین مردی نباشم که میشه پیدا کرد، ولی تونستم با بهترین زن روی زمین ازدواج کنم

- Gron Torino -

 


گروه اینترنتی ایران سان
میدونی جهنم چیه؟ جهنم آتیش و شیطون نیست. همه اون چیزایی که بچه بودیم بهمون گفتن زر مفته. بهشت و جهنم رو خودمون وقتی زنده هستیم می سازیم، هر بار که باعث درد میشیم، هر بار که باعث رنج میشیم.

-
Faster -

 


گروه اینترنتی ایران سان
قیصر: من بچه‌ام آره. من خیلی هم بچه‌ام.
واسه این که هر کی تو گوشم بزنه، می‌زنم تو گوشش.
اما تو چی؟ دلت می‌خواد تو گوشِت که بزنن بگی من پهلوونم!
پهلوونم باس افتاده باشه! تو گوشش که می‌زنن سرشو بندازه پایین و از زیر دیوار رد شه. شما اینو بهش می‌گین پهلوونی؟

- قیصر -
 


گروه اینترنتی ایران سان
چیزی که غلطه غلطه هرجا و هر کسی‌ هم که نوشته باشه

- جدایی نادر از سیمین -

 


گروه اینترنتی ایران سان
شما مردا فقط بلدید حسرت به دل ما زنا بزارید یا با رفتنتون یا با موندنتون

- آكواريوم -

 


گروه اینترنتی ایران سان
سعيد : خدايا ... من شكايت دارم . من شاكي‌ام . پس كو رحمانت ؟ پس كو رحيمت ؟ آخه چرا اينجا ؟ چرا حالا ؟ چرا اينطوري ؟ من شكايتمو پيش كي ببرم ؟ به كي بگم ؟

-از كرخه تا راين -
 


هیچ نظری موجود نیست: