۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

کمي تا قسمتي بخنديم

یه وختایی نمیرم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه … خدا هیچ یخچالی رو شرمنده ی صاحبش نکنه

یارو تو جهنم بوده سرشو میکنه تو بهشت میگه آب جوش نمیخواین؟
میگن نه، میگه پس یه موز بده !
  
 
اینو امروز کشف کردم
هميشه نفر جلوييت تو صف پمپ بنزين،
.
.
.
دست و پا چلفتي ترين
آدم روکره زمينه :|
قبول دارید؟
 
 
 
اغا این فوتبال بانوان چرا وقتی گل می‌زنن پیرنشونو در نمیارن پس...؟!

مسئولین فیفا رسیدگی کنین لطفن...!!!!
 
 
 
مامانم اومده میگه یه پست سرکاری بذار چهارتافحش به عمت بدن بخندیم
 
 
 
 
 
یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره !
اگه دو سال دیگه تحمل كنه بازنشسته میشه
 
 
 
 
یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست باز می پرسه خانم فلانی نیست ؟
گفتم: پـَـَ نــه پـَـَ هستن افتادن پشت اون کمد با خط کش بزن در بیاد
 
 
 
سرعت اینترنت خیلی الان رفته بالا از مسیولین میخواییم که کنترل کنن لدفن
عادت نداریم میزنیم به در و دیوار اونوخت:)
 
 
 
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر، به مامانشم مادر، میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم
 
قدیما مامانمون یه کیلو سبزی میگرفت پاک میکرد دو تا کفشدوزک از توش میومد بیرون کلی سرگرم میشدیم اما حالا چی؟ نه سرگرمی ، نه دوست دختری، :دی هیچی نداریم! والا بقران با این سبزیاشون
 

تو بهشت داری مخ میزنی , گشت ارشاد میزنه پشتت میگه اونورخیابونیه که بهتربود خاک برسرت , بیا این شماره اونه من برات زدم اینو ول کن!
 
 

مکالمه چند وقت پیش منو مامانم: مامانم: اگه خالت زنگ زد، گوشیو بر ندار

من:خوب واسه چی؟

مامانم: اخه میخواد خبر مرگ خواهر شوهرشو بده! من: خوب چه ربطی داشت؟

مامانم: اخه من هنوز در جریان نیستم، اگه منم بفهمم نمیتونم امشب برم عروسی
والــدیــــن گـرامـــی‌ ..
 
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید


نمیدونم چرا نمیشه این عادت بد رو ترک کرد ؟ هروقت این کنترل تلویزیون لعنتی میاد دستم دوست دارم بندازمش بالا تا سی چهل دور بچرخه در ٣۶٠ درجه ! بعد تو فاصله ی ٢ میلیمتری از زمین سعی کنم بگیرمش !




از این به بعد میخوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم هر شب از زیر لحاف بذارم بیرون تا این پشه ها باهاش مشغول باشن سرویس بشن


امام علی وسط نماز تیر از پاش درآوردن ،نفهمید. بعد مامانم وسط نمازش بلند میگه الله اکبر یعنی اون در یخچالُ انقدر باز و بستش نکن هیچی توش نیست پدرسگ:)))


موقع امتحان سوالاتی رو که بلدیم با خط نستعلیق می نویسیم، ولی اونایی رو که بلد نیستیم با بدترین خط می نویسیم !
 
 
قدیما خیلی باحال بود ... ولی ما نبودیم ... بعدنا هم خیلی باحاله ... ولی ما نیستیم...
 


اونقدري كه من بالش زير سرمو تا صبح ميچرخونم اگه به جاش توربين بود ميتونستم برق كل روستاها رو بدم!والا

هیچ نظری موجود نیست: