۱۳۹۲ خرداد ۹, پنجشنبه

کمی خنده




میگن بابای کاترین اشتون برای سعید جلیلی شرط گذاشته که باید رئیس جمهور بشه و اون هم به همین خاطر داره رئیس جمهور میشه!!

انتخابات فقط انتخابات پاکستان! خودشون کاندیداهای غیر اصلح رو ترور میکنن که مردم راحت تر انتخاب کنن!!

من اگه رئیس جمهور بشم محسن رضایی رو میارم یه نیم ساعت پشت میز ریاست جمهوری بشینه حال کنه و ذوق مرگ بشه!!!

محسن رضایی برای اون چند تا انتخاباتی که کاندید نشده بود گواهی پزشکی آورده که بگه غیبتش موجه بوده!!

من نفهمیدم چرا موقعی که رفسنجانی داشت ثبت نام میکرد، احمدی نژاد می خنده؟

ببین کی گفتم،  اگه چند ماه دیگه همتون نگفتین: "صد رحمت به همون احمدی نژاد"

زن محسن رضایی شب جمعه‌ها که می‌خواد دلبری کنه بهش می‌گه رییس‌جمهور

آخه مرد! تا کی میخوای هر سال بری ثبت نام کنی، کاندیدا بشی؟ برو دنبال یک کار آبرودار. پیش در و همسایه آبرومون رفت (زن محسن رضایی خطاب به همسرش)

محسن رضایی برای جلب توجه دست به هر کاری میزنه! تو مناظره های انتخابات امسال اگه ساق چسبون پوشید، تعجب نکنید!!

میگن این بچه کوچیک ها که تو کوچه محسن رضایی بازی میکنند هر وقت می بیننش مسخره اش میکنند، صداش میکنند:"رئیس جمهور" محسن رضایی هم با آجر میزندشون!!

:| فک کن ایران با آمریکا وارد مذاکره بشه و به توافق برسیم و همه‌چی خوب
بشه.... وقتی توی نمازجمعه می‌گن تکبیر، ملت همدیگه رو نیگا می‌کنن? :)

وایبر و اسکایپ و اوو و مسنجر رو تو ایران قطع کردن.... من که خارج زندگی میکنم دیگه با ایران ارتباطم کلن قطع شده. به بابام سپردم اگه با من کار داشت، شب بیاد به خوابم!!

درآورده تو ایران به جای سرویس دهنده اینترنت، سرویس کننده اینترنت داریم

محسن رضایی در ابتدا یک کاندید بوده بعد دست و پا در آورده!!

این که نود درصد امامزاده ها تو گیلان و مازندران هستند، نشون میده که اون
بزرگواران همه پایه حال و شمال و دریا کنار و تله کابین نمک آبرود بودند!!



هیچ نظری موجود نیست: