۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

مایلی کهن: چرا علی دایی با وزیر اطلاعات ملاقات کرد؟

مایلی کهن: چرا علی دایی با وزیر اطلاعات ملاقات کرد؟

ین دو چهره مطرح فوتبال ایران طی سال های گذشته بارها به درگیری لفظی علیه یکدیگر و اقامه دعوی در دادگاه پرداخته اند

دور تازه ای از جدال لفظی محمد مايلی كهن و علی دايی سرمربیان پیشین تیم ملی فوتبال ایران آغاز شده است. این دو چهره مطرح فوتبال ایران طی سال های گذشته بارها به درگیری لفظی علیه یکدیگر و اقامه دعوی در دادگاه پرداخته اند.

پس از دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس، علی دایی در پاسخ به اظهارات روز قبل محمد مایلی کهن گفت: "مگراین آقا داروغه است که درباره همه چیز نظر می دهد؟ من حکم محرومیت مایلی کهن را گرفته بودم اما چون سرمربی تیم ملی شد اجازه دادم به کارش ادامه دهد. این آقا درباره چیزهایی صحبت می‌کند که ربطی به او ندارد."

مایلی کهن نیز در اظهارات کنایه آمیزی درباره علی دایی گفته است: "رئال مادريد به دنبال سرمربی بود و مذاكراتش با دایی هم به خوبی و خوشی انجام شد. بازيكنان بزرگی مانند كاسياس و كاكا خوشحال بودند که مربی بزرگی روی نيمكت تيمشان خواهد نشست، اما یک مشكل وجود داشت و آن هم اين بود كه دایی مدرک مربيگری ندارد. به همين خاطر قراردادی بسته نشد."

محمد مایلی کهن در ادامه به خبرگزاری ایسنا گفته است: "این اسطوره فوتبال ما جای اين كه وقتش را روی باشگاه بزرگ پرسپوليس متمرکز کند، بايد به اداره ماليات، شهرداری و گمرک برود تا بتواند از تخفيف‌های مالياتی برخوردار شود. تازه شنيده‌ام روی نيمكت هم كه می ‌نشيند، با تلفن همراه كارهای اقتصادی ‌اش را پیگیری می کند."

در همین ارتباط، علی دایی به سایت خبرآنلاین گفته است: "مایلی کهن برای این که بی کار نماند به بالاترین مراجع کشور رجوع کرده. اما دایی به هیچ کس رو نیانداخته. من نان بازوی خودم را می‌خورم و به جاهایی رسیدم که آقایان تا 50 سال دیگر به آن نخواهند رسید."

مایلی کهن از این که علی دایی از ملاقات او با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران خرده گرفته است انتقاد کرد و گفت: "اگر دايی به اين مسئله انتقاد می ‌كند، چرا خودش نزد محسنی اژه‌ای وزير اطلاعات و هاشمی شاهرودی رييس وقت قوه قضائيه رفت. فيلم اين حرف‌ها هم وجود دارد و من مستند صحبت می ‌كنم."

مایلی کهن همچنین در مصاحبه "رادیو گفتگو" اعلام کرده است که علی دایی مدرک تحصیلی فوق لیسانس خود را بدون آمدن بر سر کلاس اخذ کرده. زیرا به زعم مایلی کهن در ایران بعضی‌ها به راحتی قوانین را دور می‌زنند."

حسین عبداللهی از اعضای كميته انضباطی فدراسيون فوتبال ایران در گفتگو با خبرگزاری فارس، از احتمال محروميت مایلی کهن و دایی به خاطر انجام آن چه او "مصاحبه توهین آمیز علیه یکدیگر" عنوان کرد، خبر داده است.


--
Mani
Iran Web Host



هیچ نظری موجود نیست: