۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

واکنش مجلس ایران به حرکت مستهجن نمایندگان زن مجلس چک

شبکه ایران، یکی از سایت های خبری ارزشمدار حامی دولت، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف نوشت: نمایندگان زن پارلمان جمهوری چک با انداختن عکس‌های عریان خود و انتشار آن در قالب تقویم سال 2011 هدف خود را از این کار را نشان‌دادن افزایش نفوذ زنان در عرصه سیاسی کشور خود اعلام کردند!

نمونه هایی از این تصاویر مستهجن را در زیر مشاهده می کنید:

نمایندگان مجلس ایران نیز در واکنش به این عمل زشت و غیر اخلاقی نمایندگان زن مجلس چک،  تصمیم گرفتند با اقدامی آموزنده نحوه صحیح فعالیت سیاسی را به نمایندگان مجلس چک و جهانیان بیاموزند و قدم بزرگ دیگری در راستای امر خطیر مدیریت جهانی و صدور انقلاب اسلامی بردارند. بدین سبب تصمیم گرفته شد که نمایندگان مجلس ایران نیز با گرفتن تصاویری اخلاقی و مبتنی بر شرع مبین اسلام و تهیه تقویمی اسلامی-ولایی پیام خود را به سیاستمداران فاسد و مستکبر جهان غرب برسانند. نمونه ای از تصاویر گرفته شده و نحوه تهیه تقویم اسلامی-ولایی مجلس ایران را در تصاویر زیر می بینید.

نمایندگان مجلس در حال تصمیم گیری در باره واکنش های لازم

اعتراض یک نماینده به عمل شنیع صورت گرفته توسط نمایندگان زن چکی

نماینده مجلس ایران در حال نمایش چهره خود در مقابل دوربین

لحظه ثبت چهره یکی از روحانیون مجلس برای تهیه تقویم اسلامی مجلس

نمایش دوستی و همدلی بین نمایندگان مجلس ایران توسط آقای حسینیان (فردی که گردن دو نماینده دیگر را گرفته و با فشار به هم نزدیک می کند)

نمونه دیگری از تصاویر دوستی و همدلی نمایندگان ولایت مدار مجلس

حتما شما هم با دیدن این تصاویر و مقایسه آنها با تصاویر مستهجن نمایندگان جمهوری چک به پاکی، صداقت و سلامت اخلاقی نمایندگان مجلس ولایتمدار پی برده اید و در دل به آنها آفرین گفته و به داشتن چنین نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی افتخار کرده اید. آری دوستان دیری نخواهد پایید که پایه های لرزان استبداد غربی در هم شکسته و حکومت های فاسد و مستکبر آنها از هم فرو می پاشد، در حالی که جمهوری اسلامی ایران به گفته رییس دولت محترم هر روز در حال پیشرفت و ترقی بوده و قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کند

هیچ نظری موجود نیست: