۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

لطیفه های کوتاه الکی



مامان ، اجازه هست ابروهامو بر دارم؟

مامان: نه

مامان ، اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟

مامان: نه

مامان ، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟

مامان: نه

مامان ، اجازه هست کمی آرایش کنم؟

مامان: ... نـــه

مامااااان یعنی چی ... من 18 سالم شده ها

مامان: اااااااااه سیاوش ، خفه میشی یا بیام خفَت کنم ؟ ... 



***



یه شیمی دان میره به یه داروخانه و میگه: ببخشید. میشه یه بسته " استیل سالیسیلیک اسید " بهم بدین؟

داروفروش میگه: منظورتون آسپیرینه؟

شیمی دان میگه: بله بله ... این اسم لعنتی هیچ وقت یادم نمیمونه !



***



مادر : داری چیکار میکنی پسرم ؟

پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه می نبیسم !
 
مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی؟!
 
پسر بچه 5 ساله : اونم بلت نیست بخونه!!!
اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟؟؟



***



نفت ایران تحریم شد ... حالا ما به درک ، بیچاره مردم لبنان و فلسطین و ... چه کار کنند؟!


هیچ نظری موجود نیست: