برندهای غذا و فست فود بسته به میزان خلاقیتی که در طراحی آگهی های تبلیغاتی اعمال می شود از درصد فروش بالا و یا پایین برخوردارند. همچنین، این یکی از روش های انتقال اهداف اولیه کمپانی از تولید یک محصول خاص به شمتری و مصرف کننده و این که چگونه این محصول را از دیگر محصولات رقیب در بازار متمایز کند می باشد. اگر به این نوع تبلیغات علاقمند هستید سایت پرشین جی اف ایکس پیشنهاد می کند تصاویر زیر را مشاهده کنید.
|
۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه
ایده های تبلیغاتی خلاقانه و الهام بخش با مضمون غذا
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر