۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

دخترا یه روز قبل از عروسی




دخترا یه روز قبل از عروسی





 






مگه ددیش هم زندس این که خودش فسیله






کیا قبول دارن اینو؟؟ 








محصول مشترک مهندس عمران و مهندس کامپیوتر 
 به این میگن دروازه انفورماتیک ... 






 


خطای دید این عکسو کیا متوجه میشن که چجوریه؟









کبوتر لبه ی تنگ ماهی نشست، گفت :
سقف قفست شکسته! چرا فرار نمیکنی!؟
ماهی با چشمهای قشنگش نگاهی به کبوتر کرد و معصومانه گفت :
"ریدم تو مغزت" !!!! :))))











تا حالا پیش اومده که sms رو اشتباهن به شماره دیگه‌ای بجز شخص مورد نظر بفرستید؟ Laughingsmiley





 زهرا نوشته: من با دوست پسرم كه الان شدن شوهري قرار داشتم، برادر محترم هم منزل بود در اتاق مجاور من ، گفت كجا ميري گفتم دانشگاه گفت ميرسونمت بنده هم با اين مضمون پيغام دادم كه اي بابا غول بيابوني خونست ميخواد منو برسونه. بيا دمه دانشگاه مجبورم بيام اونجا ، بعدم چشمتون روز بد نبينه فرستادم به خود اقاي برادر به ثانيه نكشيد ديدم دست به كمر دم در اتاقم وايستاده با چنان غضبي بهم گفت "غول بيابوني حاضره اگه حاضر شدي بيا پايين من تو ماشين منتظرتم" رسما مردم ديگه بقيشو تعريف نميكنم چون ميتونيد حدس بزنيد بعدش چي شد



سهیلا نوشته: دوستم تمام خصوصیات و ظاهر خواستگارشو تو اس ام اس نوشت و بعد بجای دخترخالش داد به خوده پسره ! بعد هم زنگ زده به من میگه چیکار کنم ! منم گفتم خودتو بزن به بیخیالی و انگار نه انگار  ولی خواستگار ایشون (همسر فعلیشون) اصلا به روش نیاورد 
 


کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشتن 1- فرستادن 2- میخوای بفرستی؟ 3- بفرستم؟ 4- دارم میفرستما! 5- پشیمون نیستی؟ 6- بازم فکر کن. 7-بفرستم؟ 8-دیگه دارم میفرستما 9-فرستادم 10-فرستاده شد! 
اگه این گزینه ها بود فکر کنم کمتر میشد اشتباها" به کسه دیگه اس ام اسمونو بفرستیم نه؟





 

امروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه بعد با یه راننده دیگه دعواش شد، یارو به راننده ما گفت: تو مسافرکشی؟... تو عن کشی..

قیافه ما 4 تا تو ماشین 




شباهتو Laughingsmiley













 





این اثر هنری یه نقاشی نیست ...یه فرش نفیس ایرانیه





 
سربازان آتش نشان بعد از مهار آتش
آتش سوزی ساختمان 12 طبقه در تقاطع انقلاب و وصال شیرازی
 درود به شرفتون 








--
مانی
Iran Web Host



هیچ نظری موجود نیست: