۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

پيام هاي ارسالي از ماهواره اميد

پيام هاي ارسالي از ماهواره اميد

 

اولين  پيام : زمين گرد است.

 

دومين پيام : خورشيد بدور زمين مي چرخد.

 

سومين پيام :  امام خميني  در ماه نيست.

 

چهارمين پيام : من خسته شدم دارم بر ميگردم.

 

پنجمين پيام : من بايد اينجا چيکار کنم؟

 

ششمين پيام : يه دونه کارت شارژ 2 تومني ايرانسل بفرستيد تا بازم پيام بدم.

 

جديدترين پيام از ماهواره اميد به مردم شريف ايران: شما غلط کردين که من اين همه پيام دادم ! تا همين الان فرستندم خراب بود

 

هفتمين پيام : مقداري آب بر روي کره زمين مشاهده ميشود، احتمال وجود حيات است.

 

هشتمين پيام : بنزينم تموم شده کارت سوخت بفرستيد.

 

نهمين پيام : جون مادرتون اينقدر مسخرم نكنيد.

 

دهمين پيام : دارم سقوط ميکنم، زير پامو خالي کنين.

 

يازدهمين پيام : من از اين بالا روي اسراييل تف کردم

 

دوازدهمين پيام : بازي ايران و کره يک يک شد.

 

سيزدهمين پيام : هيچ چيز قابل مشاهده نيست !!!!! به دليل نور  زيادي که از مرقد امام مي آيد کور شديم.

 

فعلا نور اذيت مي کنه و 4 پيام در راه از بين رفت.

 

هجدهمين پيام : اينجا تاريکه من ميترسم

 

نوزدهمين پيام : به ناهيد و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعايت کنند

 

بيستمين پيام : به علت لايي کشي بين ماهواره ها ، سرعت غير مجاز و مسافر کشي بازداشت شدم.

 

بنا بر خبر پرتاب ماهواره ي اميد، نيروي انتظامي اعلام کرد: بزودي براي کنترل روابط ميان اميد و زهره يک فروند سفينه ي گشت ارشاد به فضا خواهيم فرستاد

 

آخرين اخطار ماهواره اميد به سياره بهرام: فاصله خودتو با زهره و ناهيد حفظ کن

 

ماهواره اميد: بنزينم تموم شده, کارت سوخت بفرستيد

 

بيست و يکمين پيام : نام كهكشان راه شيري به بزرگراه شيخ  فضل الله نوري تغيير دادم.

 

بيست و دومين پيام : پيدا کردن يک امامزاده بين زحل و مريخ

 

ماهواره ي بي جنبه ايراني از سياره زهره خواستگاري کرد 

 

ماهواره اميد: من دارم با زهره ازدواج کنم

 

اگر زهره به دين مبين اسلام بگرود٬ ازدواج اميد با او بلامانع است و به اميد خدا ميخ اسلام را در فضا نيز خواهيم کوبيد

 

اولين رسوايي ماهواره اميد ، زهره بار دار شد

 

ماهواره اميد: من کاوشگر نيستم ولي کاوشگر هارو دوست دارم  

 

ماهواره اميد: اينجا دوتا ترک دارن دنبال قبله مي گردن

 

پيام ارسالي ماهواره اميد به مهندسين ايراني : شاشيدم تو مدرکتون ، من گم شدم

 

ماهواره اميد: ديگه عمرأ برگردم ايران, تازه فهميدم دنيا دست کيه

 

آخرين پيام از ماهواره اميد: من شارژم تموم شده بهتون ميسكال ميزنم

 

بنا بر آخرين اخبار٬ ماهواره اميد در حال عبور از آسمان قزوين متوقف و مفقود گرديد

 

پي پرتاب اين ماهواره ملائک آسمان خطاب به احمدي نژاد:هر چه در زمين ريدي بس است،بي خيال فضا شو

 

دکتر احمدي نژاد در جواب خبرنگاران در مورد اهداف ماموريت ماهواره اميد تشريح کرد: کار خاصي‌ قرار نبود بکنه! براي ما مهم اين بود که يه چيزي هوا کنيم که کرديم، خيلي‌ هم به هدف و ماموريتش فکر نکرديم، همينکه اون بالا ميچرخه خودش خيلي‌ باحاله! محمود احمدي نژاد در پايان اعلام کرد که ماهواره اميد تا نابودي کامل اسراييل همچنان خواهد چرخيد! گزارشها حاکيست جمعيت حاضر با شعار; دوچرخه, دوچرخه, قمر محمود ميچرخه, حمايت خود را از رئيس جمهور ابراز داشتند



هیچ نظری موجود نیست: