۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

سکس




دو تا خانوم داشتن سر کار صحبت میکردند

خانم شماره ۱: دیشب با شوهرت سکس داشتی؟ چطور بود؟
خانم شماره ۲: آره ولی‌ خیلی‌ بد بود
خانم شماره ۱: چرا؟
خانم شماره ۲: چونکه شوهرم آمد خونه ، شا مش که تموم شد من رو برد تویه اتاق خواب و در پنج دقیقه با من سکس داشت و وقتی‌ اومد رفت اونوره تخت دراز کشید و در سه دقیقه خوابش برد.
خانم شماره ۲: تو چی‌؟ سکس داشتی یا نه؟ سکس تو چطور بود؟
خانم شماره ۱: سکس ما عالی‌ بود،خیلی‌ رمانتیک بود،  شوهرم آمد خونه من را برد به یک رستوران بعدش از رستوران یک ساعت  تا خونه پیاده آمدیم ، وقتی‌ رسیدیم خونه شوهرم یک تعداده زیادی شمع روشن کرد بعدش رفتیم تو رختخواب یک ساعت با همدیگر ور رفتیم و سکس خیلی‌ رویایی داشتیم و بعدش یک ساعت با همدیگر صحبت کردیم و بعد گرفتیم خوابیدیم.
در همین حال دوتا شوهرها در دفتره خودشان داشتند صحبت میکردند.
شوهر شماره ۱: تو دیشب قصد داشتی با زنت سکس داشته باشی‌، چطور بود؟
شوهره شماره ۲: عالی‌ بود، وقتی‌ رسیدم خونه شا م روی میز آماده بود. بد از شا م زنم را بردم تویه اتاق خواب و باهاش سریع سکس داشتم و بعد از سه دقیقه خوابم رفت. تو چی‌؟ سکس با زنت داشتی؟
شوهره شماره ۱: آره، ولی‌ شب خیلی‌ بدی داشتم، آمدم خونه دیدم از شا م خبری نیست چونکه این ماه پول برق را ندادیم، مجبور شدم زنم را به یک رستوران ببرم ،رستوران آنقدر گران بود که پول تاکسی نداشتیم که برگردیم و مجبور شدیم که یک ساعت تا خونه پیاده بیایم ، بعد که رسیدیم خونه یادم افتاد که برق نداریم و مجبور شدم یک مقدار زیادی شمع روشن کنم، بعد رفتیم تو اتاق خواب که سکس داشته باشیم ولی‌ آنقدر عصبانی‌ بودم که یک ساعت طول کشید که بتونم سیخش کنم و بعد یک ساعت طول کشید که بیایم و بخاطر  عصبانیت زیاد خوابم نبرد و مجبور شدم که یک ساعت هم به چرتو پرت‌های زنم گوش بدم


هیچ نظری موجود نیست: