۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

دردسرهای دارنده رندترین شماره ملی ایران

 


 

 

دارنده رند ترین شماره ملی كشورمان گفت: شماره ملی 1111111111 مشكلات و دردسرهایی را در انجام امور اداری و شخصی ام به وجود آورده است.


 

'عبدالرضا سلمانیان قهدریجانی' روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بیشتر موارد برای وارد كردن شماره ملی در پایگاه های اینترنتی یا ادارات با مشكل مواجه می شوم زیرا سیستم آنها این شماره را غیر واقعی می داند.

 

وی اظهار داشت: به منظور وارد كردن اطلاعات خانوار خود به سایت رفاه مراجعه كردم اما سیستم مركز آمار ایران به هنگام وارد كردن شماره ملی ام، پیام 'شماره ملی وارد شده موجود نمی باشد' را اعلام كرد.

 

سلمانیان با اشاره به اینكه تاكنون موفق به ثبت نام در این سیستم نشده است، ادامه داد:برای دریافت عابر بانك، شش ماه منتظر صدور آن توسط بانك مركزی بودم و برای دریافت گذرنامه چهار ماه انتظار كشیدم.

 

به گفته وی، تمام این ارگانها مشكل را این شماره ملی اعلام كردند.

 

وی اظهار داشت: این شماره ملی بجز مشكل چیز دیگری برایم به همراه نداشته است و هیچ یك از سیستم های بانكی این 10 شماره رند را قبول نمی كند.

 

دارنده رند ترین شماره ملی در ایران گفت: حتی برای حل این مشكل از اداره ثبت احوال تاییدیه گرفتم ولی باز هم آن را از من قبول نمی كنند.

 

سلمانیان افزود: برخی ارگانها این شماره را یك كد امنیتی عنوان می كنند و می گویند نباید این كد به شما داده می شد.

 

'علیرضا سلمانیان' متولد شهر قهدریجان از توابع شهرستان فلاورجان است. شهرستان فلاورجان با 240 هزار نفر جمعیت در 10 كیلومتری غرب اصفهان قرار دارد

هیچ نظری موجود نیست: