۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

پاداش سه ماه ی دوم مدیر عامل زحمتکش بانک صادرات

لطفاً قبل از ارسال ایمیل ، نام و مشخصات شخص فرستنده ایمیل را پاک کنید.
*****************************************

پاداش سه ماه ی دوم مدیرعامل زحمتکش بانک صادرات 
















شما هم احتمالاً چشمانتان به جمال والای جناب آقای دکتر بعد از این سید محمد جهرمی روشن شده است. بعله ! همان وزیر محترم کار امور اجتماعی کابینه دولت مهروز نهم که در دور بعدی ریاست جمهوری معجزه ی هزاره سوم از کابینه دولت دهم کنار گذاشته شد و پست مدیر عاملی بانک صادرات ایران برای تصدی بعدی ایشان در نظر گرفته شد.

جهرمی پیش از آن معاون اجرایی شورای نگهبان بود. وی داماد علی اکبر ناطق نوری می باشد.

یک سوال

شما فکر می کنید پاداش مدیریت عاملی بانکی چون  بانک صادرات ایران آن هم برای 3 ماهه دوم سال 1389 و در دوره زمامداری فردی چون محمد احمدی نژاد چقدر است؟

0
0
0
0
0
10 میلیون تومان ؟
0
0

20 میلیون تومان ؟
0
0
0
30میلیون تومان ؟
0
0
0
0
50میلیون تومان ؟
0
0
0
0
0
0
0
 و شاید هم 100 میلیون تومان؟
0
0
0
0
نه عزیزان هیچکدام از این مبالغ که در بالا به آن اشاره شد پاداش جناب جهرمی نبوده و نیست!

پاداش 3 ماهه دوم سال 1389 جناب دکتر سید محمد جهرمی مدیر عامل محترم بانک صادرات ایران در دوره زمامداری محمود احمدی نژاد  عبارتست از :

0
0
0
0
0
0
0

http://alef.ir/1388/images/aP1000265%20-%20Copy.jpg

بعله! زیاد تعجب نکنید ،

مبلغ ناچیز 969ر957ر858ر4 ریال چهارصد و هشتاد و پنج میلیون و هشتصد و نود و پنج هزار تومان بعنوان پاداش 3 ماهه دوم سال 1389 به آقای رئیس پرداخت شده تا ایشان بتوانند با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و آزادسازی قیمتها  حداقل بخشی از فشارهای وارده بر خانواده خود را کاهش دهد.
 
بیچاره جناب جهرمی!!!!

واقعاً که دل سنگ برای این فرد مستضعف کباب می شه !!!
  


*************************

تصور کنید اگر چنین پاداشی در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی به وزیر یا مدیر کلی پرداخت می شد، کیهان و حسین شریعتمداری و یا شیخ محمد یزدی و دستگــــاه فاسد و کثیف قضائیه اش  چه سر و صدایی که راه نمی انداختند؟!
(
محاکمه شهردار سابق تهران و مدیران زیر دستش را که از یاد نبرده اید؟)

در اینجا یاد اون جمله جالب افتادم که میگفت:

در شهر هرت همه مردم با هم مساوی هستند ولی بعضی ها مساوی ترند!!

******************

۱ نظر:

fadayemam گفت...

سلام طبق گفته‌های آقای مهندس احمد علی‌ هراتی نیک‌ صنایع فولاد، بزودی کارخانه‌های ذوب آهن باید درشون را ببندند زیرا دولت نرخ برق را برای کارخانه‌ها بالا برده است، و ما بهیچ وجه با آهن آلات وارد شده نمیتوانیم رقابت کنیم. ما اگر کوره‌های بهتری داشتیم بهترین آهن دنیا را میتونستیم تولید کنیم. اما متأسفانه همینطور که آقای هراتی نیک‌ گفته ما بخاطر لج کردن دولت با دنیا و تحریم‌های مختلفه، آهن را با هزینهٔ خیلی بالا تولید می‌‌کمنیم. بهترین نفت را داریم ولی‌ نمیتونیم تصفیه کنیم. بهترین سنگ آهن را هم داریم ولی‌ باید از خارج آهن بیاوریم .