۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

ازدواج بحث برانگیز ابرو گوندش با یک پسر ایرانی

ازدواج بحث برانگیز ابرو گوندش با یک پسر ایرانی

18527858127148572765.jpg

 
آقا داماد : رضا ضراب عروس خانوم: ابرو گوندش 



به همین راحتی ابرو عروس ایرانیها شد 


موضوع از آنجایی آغاز شد كه mega magazine های تركیه چند وقت پیش ، قبل از این ماجرا ها از رضا ضراب و ابرو گوندش تصاویری پخش كرد كه تاریخ آن بر میگردد به حدودا 3 ماه پیش كه اصلا توجهی به آن نشد ! كانال استار كه با صراحت كامل و زیر نویس زرد رنگ رضا ضراب را تاجر ایرانی خطاب كرد نیز در مورد ارتباط دوستانه او با ابرو پرداخت . نكته حائز اهمیت این است كه تا به حال دیده نشده رضا ضراب بصورت مجزا با خبرنگاران صحبتی كند و در مورد درستی یا نادرستی این خبر ها نیز مطلبی را عنوان كند اما چیزی كه به خوبی مشخص است اینست كه این دو بارها و بارها با یكدیگر در مراسم های رسمی و غیر رسمی همراه یكدیگر بوده اند . بعد از شنیده شدن خبر اینکه امراه از یک دختر ایرانی به نام شادی سهند خوشش آمده و میخواهد با او ازدواج کند ایبار ابرو دیگر رسما با یک پسر ایرانی ازدواج کرد و مراسم عقد کنان بصورت علنی به دور از چشم رسانه ها برگزار کرد و تمام خوانندگان را دعوت کرد . 

بعد از چند وقت دوباره طبق خبری که چند شب پیش در برنامه mega magazin از کانال star پخش شد ، عنوان شد که رضا ضراب همان آقایی است که نامش جدیدا با ابرو گوندش گفته می شود كه دوست ایرانی ابرو گوندش است که با وی ازدواج کرده است . 


37681228869980553266.jpg


ابرو گوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی اش که از سال 2009 با او آشنا شده بود یعنی رضا ضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواج کرد. این ازدواج طی یک مراسم پنهانی و تنها با حضور نزدیکان در استانبول صورت گرفت . ابرو گوندش در این مدت طولانی که با رضا ضراب بود بالاخره اعتراف کرد و خبر ازدواجش با رضا ضراب را شرح داد و گفت من با رضا ضراب یک ساله که هستم و همچنین در بین خانواده مان به رسمیت ازدواج کردیم و از کسانی که در کنار ما بودند تشکر میکنم . طبق گفته های ابرو او هفته ی پیش بصورت علنی عقد کرده و در روز کنسرتش این خبر را به خبرنگاران اعلام کرده و گفته شاهدین ازدواجشان خانواده شان بوده اند . 





در خبر آمده كه ابرو در خانه و تنها با تعداد 6 نفر از آشنایان نزدیك ازدواج كرد . ابرو به جای لباس عروس یك لباس سفید رو ترجیح داده بود و آخر هفته 3 روز با رضا به تعطیلات خواهد رفت. ابرو سومین بار ازدواج میكنه اولین ازدواج در سن 16 سالگی بوده بعد دومین بار با وكیل ازدواج كرد واین برای سومین بار است كه ازدواج میكند و به همین راحتی ابرو عروس ایرانیها شد. 


حالا كل این مسائل یك طرف ، بحث های پیرامون رضا ضراب از طرف دیگر توجه مردم علی الخصوص ایران را به خود توجه كرده است و در آینده پس از انتشار این خبر ها نیز بیشتر به خود جلب خواهد كرد . آنهم اینست كه مردم تركیه به رضا ضراب حساسیت زیادی پیدا كرده اند و به دلیل اهمیت موضوع و ازدواج یك پسر ایرانی با ابرو ، نیز مردم تركیه به نوعی نسبت به این عمل واكنش نشان داده و به اصطلاح حسودی می كنند به این صورت كه آنها معتقدند كه رضا ضراب ایرانی نیست بلكه به عقیده آنها رضا ضراب اذربایجانی هست و دلیل آن را مشهور بودن رضا ضراب در باكو و تهیه شعرهای آلبوم جدید گونل (گونل كه اصالتا آذربایجانی است) می دانند 


رضا ضراب ایرانی و متولد تبریز است و آقا رضا متولد سال 1362 است و هم اكنون 27 سال دارد و در زمان جنگ خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می پردازد كه پس از چند سال پدر رضا ضراب پس از بازگشت به ایران نیز کارخانه فولاد سازی تاسیس میكند . این كارخانه هم اكنون به نام حسین ضراب ، پدر رضا ضراب است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد . مدیر عامل این كارخانه حسین ضراب و رئیس هیئت مدیره كارخانه نیر رضا ضراب است . آگهی تاسیس کارخانه كلا بنام خانواده ضراب می باشد . خانواده رضا ضراب یك خانواده كاملا مذهبی و مومن هستند و كل اعضای خانواده پیرامون شغل تجارت كم و بیش فعالیت داشته اند كه از جمله فعالیت های پدر رضا ضراب را میتوان : شركت بین المللی واردات و صادرات ، كشتیرانی (در استانبول تركیه) ، کارخانه فولاد سازی (در تیکمه داش آذربایجان شرقی) ، صرافی (در دبی) و خلاصه تجارت بین كشور ایران با كشورهای همسایه دانست كه همین امر باعث می شود كه از رضا ضراب هم یك تاجر ساخته شود . لازم به ذكر است كه خود رضا ضراب هم اكنون ، یک شرکت تجاری بزرگ با عنوان کارخانه کشتی سازی رویال در استانبول ترکیه دارد كه در اصل متعلق به پدرش است و چند سالی است که در ترکیه و در استانبول زندگی میكند به عنوان تاجر ایرانی در تركیه فعالیت می كند . 

پدر رضا ضراب كه پدر یك خانواده اصیل ایرانی است ، به نوعی ازدواج پسرش با ابرو را مناسب نمیدید و به دلیل مسائل عرفی ابرو را عروس مناسبی برای خانواده نمی دانست اما مادر رضا ضراب در تماس تلفنی با ابرو رضایت خودش را اعلام كرد و برای ابرو و پسرش آرزوی خوشبختی كرد و به دنبال آن پدر رضا ضراب هم موافت خود را اعلام كرد و بدین ترتیب در مراسم عقد ابرو و پسرشان شركت كردند . در این بین سیبل جان هم ازدواج ابرو را با رضا ضراب تبریك گفت و برای ابرو آروزوی بچه دار شدن كرد و به او هدایایی هم داد ! ابرو و رضا در خانه ای که در Kemerburgaz قرار دارد قرار است با هم زندگی کنند كه این خانه را هر ماه 10 bin TL اجاره کردند و همچنین یک سری تغییرات در خانه داده شد كه 100 bin TL بابت این تغییرات خرج شده است. 




طبق تحقیقاتی كه انجام شد این اطمینان حاصل گردید كه شعرهای آلبوم جدید گونل را همین رضا ضراب ایرانی ساخته است اما ساخت آهنگهای گونل و یا شعرهای آلبوم جدید او دلیل بر این نمیشود که وی ایرانی نیست و آذربایجانی است . البته مسائل حاشیه ای زیادی هم در مورد رضا ضراب به وجود امده كه رضا ضراب از 17 سالگی با گونل دوست بوده كه صحت آن را تایید نمیكنیم به این دلیل كه با این احتساب یعنی گونل 13 ساله بوده كه با رضا ضراب دوست بوده كه از نظر ما توجیه منطقی ندارد . در تحلیل های خود سایتهای مختلف تركیه آمده است كه رضا ضراب ایرانی است . اما برای علاقه مندان به ابرو شاید جالب باشه كه چرا خود رضا ضراب صراحتا اعلام نمیكنه اهل كجاست ؟!! چرا نمیگه كه ایرانیه تا ایرانیها هم در خوشحالی اون سهیم باشند ؟!! علت اصلی كه رضا خودش را از خبرنگارها مخفی میكنه اینه كه بخاطر اینکه مشکلی برایش در ایران بوجود نیاد خودش را از خبرنگاران و دوربین های خبری دور می كند . 

در جدیدترین گزارش mega magzin آمده است که ابرو در ایران طرفدارهای زیادی دارد و رضا هم یکی از طرفدارهای ایرانی ابرو بوده است ، بنظر میرسد این عامل باعث شده كه مدیر سایت فارسی ابروگوندش از وی دلخور گردد . آقای علی علیپور كه یكی از همكاران ماست و مدیریت سایت فارسی ابرو گوندش را در ایران بر عهده دارد و تا كنون فعالیت های موثری برای وی در ایران انجام داده است و نیز بارها و بارها با ابرو گوندش ملاقات حضوری داشته است و با وی گفتگو هایی داشته و عكس شخصی هم داشته است نیز بنظر میرسد از ابرو گوندش دلخور گردیده است . 

علی علیپور كه زحمات زیادی برای ابرو كشیده است بار پیش به دلیل برخی مسائل كه نیاز به بازگو كردن نیست نیز از زمان ازدواج ابرو گوندش با عثمان تاركر نیز شدیدا از وی انتقاد كرده و عنوان كرده بود كه دیگر برای وی فعالیت انجام نخواهد داد و ناراحتی خود را در قالب نامه به صدف ، منیجر و یا همان مدیر برنامه های ابرو فرستاده بود و ابروگوندش رسما بابت دلخوری پیش آمده عذرخواهی كرده بود و نامه ای را با دست خط خود برای علی علیپور فرستاد و به نوعی این دلخوری را از بین برد . باید دید اینبار چه اتفاقی خواهد افتاد ؟!!

هیچ نظری موجود نیست: