۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

ویژگی شخصیتی با استفاده از گروه خوني

ویژگی شخصیتی با استفاده از گروه خوني

 

در سال 1901 میلادی فیزیولوژیست اتریشی  بنام کارل لاند شتاینر  (Karl Landsteiner) موفق به کشف سیستم گروه خونی گردید. اوبه افتخار این کشف بزرگ درسال 1930 به دریافت جایزه نوبل پزشکی نایل آمد. 

لاند شتاینر در آن زمان دریافته بود که بعضی از انسان ها روی سطح گویچه های قرمز خونشان یک ماده پروئئینی دارند. او نام این ماده پروئئینی را آنتی ژن A گذاشت و این افراد که روی سطح گویچه های قرمزخون خود آنتی ژن A داشتند را در گروه خونی A قرار داد.

لاند شتاینر به مطالعات خود ادامه داد تا اینکه افرادی را یافت که روی سطح گلبولهای قرمزخونشان عامل پروتئینی دیگری وجود داشت. او نام این آنتی ژن را  B نهاد.  

واین گونه نتیجه گرفت افرادی که روی سطح گویچه های قرمزخونشان آنتی ژن  Bباشد، به گروه خونی B تعلق دارند.

لاند شتاینر دامنه مطالعاتش را افزایش می دهد در این مسیر افرادی کمی را می یابد که روی سطح گویچه های قرمز خونشان هر دو عامل آنتی ژنی A و B را یکجا داشتند. او آنها را در گروه خونی AB قرار می دهد.  

بالاخره کشف او نتیجه بخش می شود چون افرادی یافت می شوند که در سطح  گویچه های قرمز خونشان هیچیک از عامل های آنتی ژنی A و B را نداشتند. این آدمها در گروه خونی قرار گرفتند.  

درصد گروه های خونی

 

گروه خون

در صد

گروه خون

درصد

O +

 38 درصد

O-

7 درصد

A +

34 درصد

A-

6 درصد

B +

 9 درصد

B-

2 درصد

AB+

3 درصد

AB-

1 درصد

 

                                                                 

ويژگي هاي شخصيتي گروه خوني O
افراد اين گروه داراي ژني در بدن هستند که به آنها قدرت تحمل مصائب، اعتماد به نفس، شهامت و خوش بيني مي بخشد. افراد اين گروه خود را باور دارند و به خود اهميت فراوان مي دهند. علت اين امر آن است که گروه 
O قديمي ترين گروه خوني افراد جهان است و اجداد اين گروه به ورزش، شکار، حمله به حيوانات و مقاومت در برابر مشکلات عادت داشته اند و اين عادت به افراد بعدي     اين گروه منتقل شده است. به هر حال افراد اين گروه خوني، افرادي مصمم، کوشا، جدي، قاطع و پابرجا هستند و اگر تحقيق کنيد خواهيد ديد که بسياري از سياستمداران فعلي جهان در گروه خوني O قرار دارند.

ويژگي هاي شخصيتي گروه خوني A
از خواص مهم افراد گروه خوني 
A آن است که از خوردن سبزي لذت مي برند و داراي دستگاه هاضمه بسيار ظريفي مي باشند. سيستم دفاعي آنان با جايي که در آن زندگي مي کنند خوب همساني پيدا مي کند. در برابر حوادث روحي مثل استرس ها و ناراحتي هاي فکري با آرام کردن درون خود خوب مقاومت مي نمايند و افرادي فعال و سازنده به شمار مي روند. افراد اين گروه در معرض ابتلا به استرس ها قرار دارند و بهترين راه درمان استرس در افراد اين گروه استفاده از ورزش يوگا است. به طور کلي ورزش هاي سبک براي افراد اين گروه بسيار مفيد است. افراد اين گروه به خوبي مي توانند در جوامع پر جمعيت و بزرگ زندگي کنند و به طور کلي آنها افرادي هستند که تابع قانون، منظم و شايسته هستند. احترام ديگران را رعايت مي کنند و از خود خاطره خوبي در ساير افراد باقي مي گذارند. نخستين افراد اين گروه از بدو پيدايش انسان در کره زمين افرادي باهوش، حساس و باشوق بودند و قادر بودند با حوادث محيط خود مبارزه کنند. اين افراد مي توانند در مواقع حساس به خوبي تصميم بگيرند و خوب و صحيح عمل کنند. همچنين آنها قادرند که در مواقع سخت، اضطراب و هيجان خود را به خوبي کنترل کنند. اما وقتي هيجان و ناراحتي آنها از حدي فراتر رود اين افراد منفجر مي شوند. افراد اين گروه نمي توانند براي کارهايي که به مديريت دقيق نياز دارد نامزدهاي مناسبي باشند در حالي که افراد گروه O داراي اين صلاحيت مي باشند.

ويژگي هاي شخصيتي گروه خوني B

افراد گروه 
B در برابر برخورد با حوادث مي توانند بلافاصله تغيير وضع داده و خود را با شرايط زمان و مکان هم آهنگ کنند; اين سخن به آن معنا نيست که در فکر خود پابرجا نيستند بلکه منظور آن است که مي توانند با هر تغييري هماهنگ شده و خود را از برخورد با مشکلات در امان نگه دارند. افراد گروه B قادرند در مقابل بسياري از بيماري هاي شايع مقاومت و پايداري کنند. حتي اگر بيماري هاي قلبي و سرطاني هم بگيرند باز هم عمر بيشتري مي توانند داشته باشند. اين افراد در مقابل بيماري ها مقاومت بيشتري نشان مي دهند و کمتر از ساير گروه ها بيمار مي شوند. کارهاي روزمره را با نهايت دقت و نظم انجام مي دهند.. بهره وري از ورزش و خوردن غذاي فراوان برايشان مفيد است. شرايط زندگي براي اين افراد راحت تر است. کمتر دچار برخوردهاي ناراحت کننده مي شوند; به خوبي مي توانند نظرات ديگران را درک کنند. 30 تا 40 درصد از ميليونرها داراي گروه خوني B هستند. بسياري از مديران و اشخاص سطح بالا در جهان گروه خوني B دارند. افراد اين گروه داراي تعادل چشمگير و هماهنگي اعمال بدن هستند. انرژي هاي مختلفي که در بدن آنها وجود دارد موافق و موازي هم مي باشند و به همين جهت اين افراد کمتر دچار بيماري مي شوند. خواص گروه خوني B داشتن زندگي منظم و آرام است.  ويژگي هاي شخصيتي گروه خوني AB
وجه مشخصه اين گروه همراه شدن خواص گروه 
A وB با هم است. قابليت تغيير شرايط بدني با تغيير يافتن عوامل خارجي را داشته، دستگاه هاضمه حساس و ضعيفي دارند. سيستم دفاعي آنها مقاومت کمي دارد و ميتوانند با استفاده از ورزش به استرس ها و ناراحتي هاي محيطي پاسخ دهند. خلاقيت در اين افراد وجود دارد. آنها در همان مراحل اوليه استرس به آن جواب مي دهند و آن را از سر مي گذرانند. در افراد اين گروه عشق به معناي واقعي وجود دارد. اين افراد، مهربان خوش خلق، خلاق و آرام هستند. ميل به نصيحت کردن و راهنمايي مردم در آنها زياد است و بسياري از آنها هر کاري که از دستشان برمي آيد براي کمک به ديگران انجام مي دهند. سيستم دفاعي آنها ضعيف بوده و در برابر ميکروب ها و ويروس ها از خود مقاومت زيادي بروز نمي دهند. افراد گروه AB به خاطر حسن نيت فراوان و خوش قلبي، هميشه خير و خوبي مردم را مي خواهند و همه را به صلح و آرامش دعوت مي کنند. بسياري از درمانگرها و کساني که روي انرژي درماني کار مي کنند داراي گروه خوني AB مي باشند.


--
Mani
Iran Web Host
http://irwhost.ir

هیچ نظری موجود نیست: