۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

جزئیات طرح پیشنهادی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه برای مهار لکه نفتی خلیج مکزیک فاش شد

  

     جزئیات طرح پیشنهادی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه برای مهار لکه نفتی خلیج   مکزیک فاش شد . دربخشهای مهمی ازاین پیشنهاد که توسط ستاد مطالعات استراتژیک سپاه پاسداران تهیه شده است با اشاره به فشارهای روز افزون دنیای استکبار بر جمهوری اسلامی ایران در راستای انزوای ام القرای تشیع در جهان اسلام اشاره شده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت خنثی نمودن این تلاشها تصمیم به نجات مردمان به ستوه آمده از بی تدبیری سردمداران زورگوی خود شده است . در این پیشنهاد که به امضای سردار رسنم قاسمی فرمانده قرار گاه خاتم النبیاء رسیده است راهکاری فوری نیروهای متخصص سپاه به عنوان برگه ای زرین در تاریخ زیست محیطی بشر مورد توجه قرار گرفته اند که به صورت تیتر وار ارائه میشوند.

1- ممنوعیت ورود شهروندان آمریکائی به کلیه سواحل آمریکا در خلیج مکزیک از فلوریدا تا تکزاس برای کنترل شرایط موجود

2-دستور کتبی به تمام روزنامه ها و نشریات داخلی آمریکا مبنی بر عدم چاپ هرگونه خبر مربوط به لکه نفتی

3- پخش تصاویر سواحل خلیج مکزیک که مربوط به سالهای گذشته بوده از کلیه شبکه های داخلی آمریکا و تاکئید بر سالم گردیدن محیط توسط نیروهای متعهد

4-دستگیری شبانه کلیه مدیران بریتیش پترولیوم و انتقال به زندان آلکاتراز و در صورت لزوم انتقال به سلولهای انفرادی جهت اجرای فرایند خود پشیمانی تصویری

5- شکستن دست راست پرزیدنت اوباما جهت نطق سالانه در کنگره و اشاره گریه آمیز به این که بدن ناقص پوست سیاه و اعتیاد به سیگار دارد و در صورت پایان نیافتن بحث لکه نفتی خون طرفداران محیط زیست به عهده خودشان است .

5-اجرای گشتهای ویژه توسط گارد ساحلی آمریکا برای بررسی دقیق نسبت لک لکهای نفتی شده با یکدیگر و انتقال به بند نسوان

6- به اجراء در آوردن بمب گذاریهای جدید در خاک کوبا جهت انحراف افکار عمومی

7- دسنگیری ضرب و شتم و تخریب اموال کشیشهائی که یکشنبه صبح در کلیسا صحت اخبار پاک شدن لکه نفتی را تائید نکنند.

در پایان قرار گاه خاتم الانبیای سپاه با تاکید بر تضمین موفقیت سپاه در اجرای پاکسازی خلیج مکزیک یاد آور شد که این پیشنهاد حاصل 12000 نفر کار ساعت متخصصین بوده و پیش بینی ها حاکی از آنند که خدائیش جواب میده .




هیچ نظری موجود نیست: