۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

بیایید من را دستگیر کنید

بیایید من را دستگیر کنید

http://omid20.cc/?p=7591
۲۵ خرداد ۱۳۸۹

امروز با خبر شدم آدرس اصلی سایت امید ۲۰ یعنی omid20.com فیلتر شده است.

من در این دو سال تمام کلیپ ها را با این آرم این آدرس منتشر می کردم.

این آدرس اصلی سایت بود و با اینکه هنوز آدرس omid20.cc باز است ولی آدرس اصلی امروز فیلتر شد.

همه شما همراهان و دوستان گرامی ام شاهد بودید که من به قانونشان پایبند بودم و هیچگاه از قانونشان تخطی نکردم

ولی بارها و بارها آدرس های مختلف من را بستند وحالا هم آدرس اصلی ام را بستند.

قرار بود در این مملکت مارکسیست ها هم به شرط تو طئه نکردن آزاد باشند(+) ولی الان وضعیت طوری شده که

اینها طاقت دیدن انتقادهای جوجه وبلاگ نویسی چون من را هم ندارند.

از مسوولان  خواهش می کنم اگر تشخیص داده اند من جرمی مرتکب شده ام من را دستگیر و مجازات کنند.

ترجیح می دهم در زندان باشم و هیچ چیز نگویم تا اینکه آزاد باشم ولی نتوانم حرفم را بزنم.

مشخصات نویسنده سایت امید۲۰ جهت اقدام مسوولان:

نام: محمد

نام خانوادگی: رودسرابی

نام پدر: علی اکبر

شماره شناسنامه: ۳۵۲۱

شماره موبایل: ۰۹۱۲۴۴۰۴۳۳۵

آدرس منزل: تهران-خیابان هنگام-۳۵ متری استقلال-۱۶متری دوم-کوچه علی محمدی-پلاک ۳۰ واحد۴




هیچ نظری موجود نیست: